Öppet Hus på Sportlife



Denna vecka är det Öppet Hus på Sportlife (i min lilla by, då dom firar 1år)
Och jag har sagt att jag hatar sportlife - men vafan jag dansar på sportlife =P
Så jag var där i måndags med Viktoria och tränade i 1.45 min c:a.
Och Tisdag dansa.
Onsdag (idag) skall jag träna med mami sen skall jag kolla på min vän som skall modella litte i min by
Torsdag hoppas att jag kan få plats på ett S-Core pass!  30minuters pass för mage&rygg - behövs!
Fredag vill jag även träna litte om jag inte åker in till Göteborg.
Måste byta min traguspiercing till plast då jag skall röntga min käke och så hos tandläkarn..suck...
och det gör jag på Tribe i Göteborg... men pappa skulle in på lördag så får se =)
Skulle vart skönt att träna varje vardag denna vecka! =)

+ Att jag cyklar typ varenda dag hem och (läs: eller) dit..
Och just idag, regnade det när jag cyklade dit och ÖSTE ner när jag cyklade hem..
Kunde lika väl hoppat ner i poolen....



Men just precis nu måste jag sätta mig ner och plugga lite Historia/Rom Antiken , lite Geografi, och lite Naturkunskap.
Och guu vad jag älskar samhällslinjen....

Men vi hörs en annan dag!

TjingelinG!

Xo Xo Rebecco


Ich und Sissel =)
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback