Dansaa

Idag skall jag dansaaaa...
 Skall ta moppen till Mireille och sen får vi skjuts in,
för mina föräldrar är på Ax Valla hästgrej eller något nu vad det hette?

 Så jag ska packa iordning litte granna..
Är inte hemma förrän kanske runt halv 10 ikväll, och skall då duscha..
hmm blir nog trött imorgon, och så slutar jag 15:30  - UNDERBART......

Usch börjar få ont i huvudet nu också, hmm.. hoppas det går bort innan dansen i alla fall..

Idag hände inget speciellt, skola skola.. sen hem och laga mat till min morbor (som är här) och min bror, som förövrigt är sjuk nu.. Ligger i 38.5 graderig feber och massa hosta - oh sorry dude, jag smittade dig nog...

Men vi hörs väl en stund imorgon.

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback