Förjävla go!

haha... förjävla gooo ;)

Denna låt har vi som uppvämningsdans på sportlife =D
Och den är så sjukt go, och speciellt dansen vi har - men kan inte förklara hur den är.
Men en paraboré är med i alla fall , och mycket, mycket mer..

Looptroop Rockers - Naive (Featuring Timbuktu)


Jag förtjänade att sitta här en stund.
Jobbade med både engelska, naturkunskap och idrottsgrej (om uppvärming, och nu får jag gratis sovmorgon på fredag - vi fick detta i stället för lektion då läraren ej är närvarande på fredag)

Men skall fortsätta plugga lite engelska, 28 glosor till morgondagen..
Men vi hörs nog imorgon, slutar inte förrän 15.30 imorgon och börjar 8.20 - yippi.....

Sov gott!
Och du, du glömmer väl inte att rösta på TH inför MTV EMA för Best Act Ever och Headline?
Om du möjligtvis glömt av länken, så har jag den åt dig HÄR.. såå röstaaa =)

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback