Friday!!!

Åhh såååå skönt =D
Slutade 13.40 idag, egentligen 13.45 men läraren Jenny sa "ha en trevlig helg" och så var alla borta fort som fasen ^^

Jag sitter nu på kontoret och skall käka en macka, väntar på att sissel ska sluta skolan nämligen..
Sen drar vi hem till henne... =)

idag på maten, när jag sissel och mireille satt vid ett bord kommer våran mattelärare/mentor fram och frågar om han kan få sätta sig vid oss för vi är dom enda han känner ^^ hahahaah..
Så när vi käkade satt joakim med oss, hahaah - måste sett litte roligt ut ;)

Men nu tackar jag för mej, kanske hör av mig senare!


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback