Gaius Julius Caesar...

....han var inte den första kejsaren, det var hans adoptivson Octavius som senare bytte namn till Augustus när han blev kejsare.
Shit vad jag är trött på den jävla historien!!!!!!!
Suttit i nästintill 3 jävla timmar och läst, läst och ytterligare läst litte mer.
Och gjort en uppsats som skulle vart inlämnad idag, men trodde jag skulle slippa undan den - men icke sa nicke!
Så fick sitta och jobba med den i 1½ onödig timma när jag kunde pluggat Antikens Historia och Geografi (läxförhör på torsdag).
 Men det bästa är ändå att , om mitt historie prov går dåligt - kommer det inte gå på betyget!
Men går det bra, så kommer det gå på betyget of course.

Och jag gör väl inte bättre av saken att jag sitter här?
Men det kröp i hela min kropp, så satte på musik och dansade (haha)
Satte på våran dansuppvärmningslåt och själva dansen, så fick igång blodcirkulationen lite...

Slutade 11.20 idag, sen åt man lunch och sedan plugg,plugg...
Mamma hade velat åka till Borås idag (jag med!) men det går ej pga alla prov - fittifan (..ursäkta!)
 Och på torsdag skall vi ta skolfoto - vad fan skall jag ha på mig??????

Jag avrundar inlägget med att säga sorry för mitt -inte- fina språk....

Fluch - maledizione - vloek - rien - βλασφημία

Hörs senare maby!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback