Göteborg & Borås

Tjingeling!

 Dessa två dagar behövde jag innan jag skall bosätta mej i stolen och plugga.


Igår var jag på liseberg med min familj och en annan familj, det var mysigt (läs: kallt) och roligt =)

 Självklart vann min papi en stjärnvinst, det gör han alltid.
Jag skojar inte när jag säger att vi ALDRIG lämnar Liseberg utan en stjärnvinst när han är med?
Det är sjukt, sån röta han haar...
Men lilla jag vann första vinst i Daim , och pappa vann 1:a vinst i någon Malaco sak..








Jag och min bror gjorde en mugg åt våra föräldrar.
 Vi hade pratat om att göra en ny, gjorde en för många år sedan och den är sliten nu.
Sagt och gjort, vi gjorde det och överraskade mami och papi - dom blev så glada =)
Och aa.. ni ser nog själva vilken som är ny och vilken som är gammal? =P







And today shoppade moi con mi madre ;D
 Vi åkte till Borås, Knalleland... det var mycket gång och pengarna försvann - mindre kul..
Hittade lite saker, bara saker till överkroppen - och ett par nys pyjamasbyxor!
 Vet du vad? Jag tycker verkligen om min mamma <3





Och nu sitter jag här och vi skall grilla kött - muuumma!
Magen kurrar, åt på donken tidigare idag och sen en delad banankaka med mami ^^

och imorgon blir en ut-och-gå-, plugg-, städ-, pilla-,  dag...

Hoppas ni haft en bra helg hittills!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: lovisa

Mums med marabou.!

2008-09-21 @ 16:19:37
URL: http://loviiissaa.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback