GRATTIS!!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIIIISSS TOM OCH BILL KAULITZ!!!

ZUM GEBURTSTAG VIEL GLÜCK

ZUM GEBURTSTAG VIEL GLÜCK

ZUM GEBURTSTAG LIEBE BILL UND TOM!

ZUM GEBURTSTAG VIEL GLÜCK!!!

Idag blir dessa gossar hela 19år gamla!
Och det firar dom nog förfullt där borta i USA, men inte för mycket hoppas jag!


Jag firar inte detta med något speciellt, eller jo kanske på fredag då jag skall hem till sissel och vi ska köpa en daimtårta och en snickerstårta  MUMS!
Ska sova hos henne sen på lördagen skall vi ha en kräftskiva hemma hos oss (förhoppningsvis hos oss) med mormor, moster och hela feta släkten - blir mys =)

Ja du ser, jag har redan slutat skolan - en super kort dag!
Så skall käka med mama och papa nu klockan 12:30 och sedan skall jag städa deras kontor (mitt lilla jobb!)
 Sen blir det nog hem och plugga liiiiite, läsa några papper till imorgon skulle vi göra i alla fall...

Vi hörs senare, nu kom mamma - med min cykel betyder att jag jag skall cykla hem idag!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Anonym

Becca :D Glöm inte att lägga ut receptet på kladdkaka<3 Puss älskar dig

2008-09-01 @ 13:23:35

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback