Guten Tag!

wie geht es Ihnen??
 Tackar som frågar, med mig är bra det bara bra.
Sitter här nu och har böckerna brevid mig... okej, förlåt nu ljög jag - dom ligger i väskan på golvet 10m ifrån mig.
Men hade tänkt att plugga litte på svenskan, för idag på lektionen kändes allt skit när man skrev...fifan...

Är helt ensam hemma och dunkar musik - speciellt låtarna i inläggen under ;P

Hmm, igår kollade jag och Viktoria på Idol och sen på Heroes.
Jag själv kollar aldrig på Heroes men hon gjorde det - så blev "tvungen".
Och det var ju inte bra, för nu måste jag ju kolla på nästa avsnitt,
hatar när serier slutar spännande och så kommer "to be continued...." åhh...

Vad händer idag?
Det är satanas kallt ute, men solen skiner ändå - men den värmer inte ett skit!
Jag kommer sitta hemma och dega hela dagen med familjen (som pappa uppskattade, han bara : "åhh ingen nattvän idag? skall du vara med oss *leeer*)
För imorgon kommer ju S och M, vi skall plugga och äta sockersaker ^^

Men vi hörs senare!

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback