Happy B-day Gustav!

Idag fyller ytterligare en TH medlem år,
nämligen Gustav Schäfer och han lämnar tonåren bakom sig och blir hela 20år!
 och vad kunde inte bli bättre present än att TH blev  "Best new artist" på MTV VMA , såå när kommer det där partyt för fansen dom lovat? hehe.. Inte för att jag kommer kunna gå på det, men ändå...
Jag själv har inte sett programmet än, jag sov ju klockan 2 i natt så spelade in det.
Men såklart hade kenza skrivit om det i sin blogg, suck =P

Jag slutade redan 11.20 idag som sagt innan, och skall skriva om ett papper inom samhäll och sedan kl. 12.30 skall jag mamma och bror luncha tillsammans.
Sen ännu mer plugga, prov i antiken nästa vecka och idrottsprov nu på fredag "Uppvärminings fakta", hmm låter kul....
Och klockan 15 skall jag befinna mig hos tandläkarn, hmm...

Men vi hörs senare!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback