Kräftskiva & ECD

Japp Eurovision Dance Contest slutade precis - Grattis Polen..
Och att sverige alltid ska suga i precis allting? Vi ska typ alltid komma sist i alla sånna här sammanhang, alltid . Vi får jämt minst/sämst röster.. Visst vi kom inte sist men 3;a sist....suck............

Idag vaknade jag upp hos sissel =)
Igår kollade vi på filmerna Step Up 1 (måste se 2:an!) och A Walk to remember (gråtfilm!!)
Båda var jättebra!
Och sen efter det somnade vi typ, och idag pluggade vi matematik och slöade..
Sen när jag kom hem började släkten välla in, vi skulle ha kräftskiva!
Så mammas sida av släkten var där, vi åt (äckliga) kräftor , räkor, revbensspjäll osv osv...
Det blidde massa mys =)

Och nu sitter jag här, är sjukt trött!
Imorgon skall jag plugga på lite om Antiken - prov v38!
Och skall pilla på min nya användare på våran nya dator, vi har fixat så vi i famijen får varsin inloggning - ÄNTLIGEN!

Vad har ni gjort en lördag som denna?

Näe, nu tror jag att jag skall gå och lägga mig..
Vi hörs imorgon!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback