Livin' your life..

Nä det gör jag verkligen inte....
 Fan vad jag redan är less på skolan? Det är sjukt, har bara gått i skolan i 4 ynka veckor - har 3 år framför mig!! och sen ytterligare några år - högskola.... åhh..
 Fast det är bara SO ämnerna jag stör mig mest på, det jag läser ... fastnar inte? Hur jag än gööör....

Klockan 19 hämtar min farbror upp mig och kör mig till dansen för mina päron är på föräldramöte..
Skall bli skönt att dansa, skall dansa av mig all jädra aggression......

Historia boken ligger och skriker efter att bli läst , men jag pallar inte?
 Blir bara så frustrerad att jag brister ut i gråt, skall det vara såhär?

Därför behöver man kompisar som kan roa en , som idag på bibblan ;


 Den bibeln var stoor och tuung, haha... puss på den!

Men nu skall jag byta om , och läsa lite till - i alla fall försöka..

Vi hörs imorgon, då blir det plugg också fast i Geografi.................

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback