Nobody's Perfect

Nej, ingen är perfekt.
och verkligen inte jag..
Igår skulle vi plugga, gjorde vi det? nej.. eller jag gjorde lite matematik som sagt.
Och på onsdag har vi ändå ett ganska stort prov i Antikens Historia...hmmm...
Gjorde litte matte idag, det är mycket roligare än historia!

Igår käkade ju jag M och S på Pizzerian Valentino




Vi åt Kebab i bröd ; med majs och utan lök och peperoni ^^
Och sen när vi var klara kom M's pojkvän och alla hans vänner (sista bilden..)
Sen åkte vi hem till mig igen, och vi satte oss vid S's och M's bärbara datorer med mobilt bredband - haha...


Sen när M åkte till sin pojkvän, kollade jag och S på skräckisen "The Eye" med Jessica Alba.
Några har sagt att den är dålig, men jag tyckte den var jätte bra (hon är en sån jädra bra skådespelerska J.A!) och läskig..? jaaa!!
Fan blir paranoid av sånna filmer, hehe...


Och vet du? Jag sitter och lyssnar på Hannah Montana/Miley Cyrus!
Kollade på hennes konsert på Disney Channel igår, och hon är bra....... -.-"
Det var inte länge sedan Sissel åkte hem från mig (sisådär 20min sen), och skriver redan med henne på msn ;P
Men vi hörs senare!


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback