Prioritera...

Något man måsye göra här i livet är att prioritera saker.
Såsom att jag (åtminstonde försöker...) prioritera skolan framför internet/TV.
Och att jag "hellre" pluggar än är med mina vänner, i alla fall på vardagarda.
Klart man skall ha roligt, annars kommer det aldrig hålla i längden..
Men nu har jag haft mitt roliga, nu börjar allvaret.
Och jag har 1½ prov varje vecka fram till Jullovet (den 19/12) så jag kommer inte blogga så värst mycket.
 Kommer lägga bloggen lite åt sidan..
Jag kommer däremot att lägga upp bilder på bilddagboken.se kika gärna in på Rebecco där...
 rebecco @ bdb

Men ha det så bra till vi hörs nästa gång igen :)


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback