Regn?

Hur mycket kan det regna?
Datorn ständes av, lyset stängdes av -
strömmen var borta och nästa sekund dundrade det utanför fönstret - åskan var här!
 tack och lov stannade den inte, hatar åska!
Nähä, nu kom det igen..!!!

Jag tycker verkligen inte om att plugga, det gör mig på sånt himla dåligt humör.
jag tog en paus och kollade på VMA det som jag spelat in!
Huahua, även om ja visste att TH skulle vinna blev jag överlycklig - och hans söta tack-tal =')
Och när jag kollade på det - åt jag en snickerstårta (inte en hel!) ^^
 Aaa påtal om snickerstårta som innehåller socker och shit.
var ju hos tandläkarn förut, och vissvisst så var hon tvungen att borra mitt första hål!
Jag var skit rädd när hon sa det, har bara hört att det gör så ont.
Men lixom, jag märkte ingenting? Hålet var nog ej så djupt, tur det.
Men mer hål skall det inte bli!

Vi hörs antagligen senare eller imorgon - då skall jag dansaaaa!!


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback