Tokio Hotel - Best New Artist och mycket mer

Hoho, först måste jag bara berätta detta jag just läst!
Bill skall bli en vaxdocka på Madame Tussaud's Museum i Berlin.

Bilder ur en artikel det var med i, bl.a där man ser hur de försöker hitta rätt ögonfärg.
Prickarna i Bills ansikte är efter mätningen av ansiktsproportionerna.


Och sen att dom troligtvis kommer till Skandinavien nästa år!
Det såg jag på en intervju Shire från MTV hade med TH dagen innan VMA, den hittar du HÄR.
 
Och sen självklart att dom vann Best New Artist!
Och sen att dom även blev omnämnda som Best Entrance, efter sin spekatkulära entré i en enorm Tokio Hotel bil.





Och när jag ändå är inne på TH .
 MTV EMA 2008 börjar närma sig.
Den hålls den 6:e november i Liverpool och nu har även röstningen tagit fart!
Tokio Hotel har chansen att bli nominerade i kategorierna Best act ever & Headliner.
Röstningen är obegränsad, så se till att rösta fram allas våra favoriter nu HÄR .... 
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback