Världens vigaste man kröp in i sin egen röv och försvann



Denna saken fyllde hela fyra år igår (22september) =)
och det betyder att vi snart haft han i 4 år!!
Var jag verkligen så liten som 12år när vi skaffade honom? herre jisses vad tiden går...
Och det firade vi med prinsesstårta - han äter marsipanen ^^

höhö, kollade på The Love guru häromdagen, och vissa säger att den var kass
Men jag med min rötna humor tyckte den var rolig , och jag tycker även du skall se den om du skrattar åt detta skämt:
 Världens vigaste man kröp in i sin egen röv och försvann ^^

Mike Myers, Jessica Alba och Justin Timberlake är nog dom största kändisarna i filmen.


Igår träffade jag även min kära underbara vän Cornelia, och fick en försenar b-day present.
Ett jätte fint halsband (klicka på bilden) hon fyller år den 21 november, hmm vad skall hon få?
Får suga på den karamellen ett tag till.. =)




Idag bosatte jag mig i biblioteket ett tag, och får verkligen saker gjort där!
Så det blir nog mitt andra hem...
Får inget gjort här hemma - nämen hej datorn, åh hej TV:n...
Så kommer sitta där tills jag lämnar skolan i vita hatten - 3år kvar =O


Men jag skall nu byta om till danskläder, skall dansa sen!
Yeeey!

Hörs en annan dag!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback