Wake me up on Friday evening...

Eller något sånt =P
 Jag har cyklat fram och tillbaka till skolan några gånger denna vecka - så duktig!
och idag på idrotten fick jag stå för uppvärmningen , haha även om inte så många orkade mitt tempo ;)
Sen spelade vi softboll, vilket var ganska roligt faktiskt =)

Sen var jag och mamma i alingsås en stund, och kollade lite saker - hittade äntligen en ny vit bh!
Och hittade en ryggsäck, behöver det när jag cyklar.  pallar inte att ha en axelremsväska (?) när man har massa böcker och ibland idrottskläder i.
 Idag slutade jag 11.55 då svenskan var inställd.

Helgen blir cool-lugn.
Kommer käka godis, kolla film - och bara vara hemma =)
Mamma och pappa skall på fest, så jag kommer befinna mig hemma - orkar inget annat ^^

Men vi hörs!
Ha en trevlig fredagskväll Leute!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Sissel

Gött Rebecca<3 :D

2008-09-26 @ 19:58:26
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 10:25:13
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Härligt att höra :) Det är bara bra med mig också! Jobbar på och sliter men så det ska vara.



Något roligt som händer idag?

2008-09-29 @ 12:48:13
URL: http://www.jessi.se
Postat av: VIKTORIA:D

hhahahaha:D du va med mig<3<3

2008-09-30 @ 19:19:53

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback