What a beautiful Sunday

mhmm juste.. regn och tråkigt...
Det vill säga att den svenska hösten börjar komma...
och mina planer blev ändrade för dagen, skall byta om och sedan åka till filip och pontus och checka film en regn tråkig söndag som denna. Men skall plugga också! Det är viktigt =P

 Åh sitter vid min egna laptop och den är såå seg så det är sjukt. Kan inte använda våran dator pga laddar över alla saker från den gamla till den nya. Så satte mig här i stället men tar typ 10minuter för datorn att reagera om man tryckt på en knapp/kryss eller något.... suck... menmen =)

Och varför skall VMA vara klockan 2 i natt? jag vill ju se det!
Tokio Hotel är ju nominerade!!! Åhh..  får se hur jag gör, för jag slutar redan klockan 11.20 imorgon , såå a men annars får jag väl bara spela in eller något.. hmm....

Men vi hörs senare, och det blir inga bilder i detta inlägg då det är så segt..

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback