Windows Vista

Japp, vi har skaffat en ny dator som är en Windows Vista.
Skit annorlunda mot våran gamla Windows XP, hehe.. aja jag lär väl mig ^^
Men det är lite jobbigt att alla mina bilder ligger på den gamla datorn. ej hunnit lägga över alla - det är ganska många kort *hehe* så har lixom bara "Exempelbilder" och några jag la in nyss från mobben ;P

Hur har din dag varit?
Min har funkat, lite allmänt seg bara...
 Efter skolan drog mamma jag och bror till stan, men alltså ett linne kostar fan minst 199kr och det har jag inte lust att lägga ut på ett linne?! och tröjor kostar minst 399kr... suck......
pengar växer inte på träd........



Hmm... mitt hår vill nog inte vara brunt^^
Jävla toning, ren skit .. försvinner ju ^^
Färga är "farligt", toning blir dyrt i längden.. aja får väl låta mitt råttfärgade hår växa ut ...


Men nu skall jag nog hoppa in i duschen och sen kanske plugga? nja får se..
ska efter skolan imorgon hem till sissel och sova över..
 Och vi SKA plugga på lördag.. ja det ska vi =P
Kanske skriver ett kort inlägg hos sissel, don't know yet..
Åh by the way, idag på engelskan fick jag alla rätt i glosförhöret  =)


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback