så dum...


måste bara få skriva av mig lite...
FYFAN.. ditt jävla svin.
jag är så förbannad att jag skakar, jag skrattar istället för att gråta.
Blir så förbannad att jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Det kliar i mina fingrar, vill vrida av dig nacken...
Ditt jävla värdelösa svin.
Jag som verkligen tyckte om dig.
Vad i helvete skulle du med mig till?
Varför i helvete säger du inte sanningen,
DITT JÄVLA FITTIGA AS SVIN!
Finns bara ett ord för äckliga vidriga personer som dig :
SVIN
Kan inte säga det för många gånger.
Ditt vidria äckliga patetiska svin, du är inte värd någonting.
Du är helt värdelös, hur kunde jag tycka om dig?
Fyfan...

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback