The End

inlägget under var en fin tid
1 månad, 2 veckor och 1 dag var han min.
Det var en sjukt mysig sommarromans, men inte mer med det
Distansen tog död på det hela, saknaden fanns inte riktigt där.
Dagarna är okej, kvällarna snurrar tankarna.
Inga fina sms, inga samtal...
Jag klarar mig i alla fall
Man vet aldrig vart framtiden tar en.
kanske hittar vi tillbaka till varandra längre fram?

Tack för en fin tid jag fick med dig Pontus
Du är verkligen värd mer än guld,
Nästa tjej som får dig på fall ska skatta sig lycklig.
Han är unik, han är speciell han är underbar...

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback