b l ä . . .

Hej jag heter Rebecca och har ingen självdisciplin...

Och jag har snart äntligen jullov, jag längtar något så in i*pippippip*...

Jag var på idol i Göteborg, det var skoj.

jag stod på scen, vaktis sa till - det var också skoj.

Tove åkte ut, INTE SKOJ

Hela arenan skrek på Erik när dem fick reda på att de skulle "battla" , INTE OKEJ !

Jag gjorde två prov idag, gick inte alls bra.

Jag vill ha lov NU...

Jag får störningar när det kommer 169 olika erbjudanden från alla håll , va fan ska man välja ?

Och jag hatar horoskop
 "Du har nog velat alldeles för länge, snart är det för sent.
Kärlek och tveksamhet går inte att förena just nu."

Jo, det går jättebra!... Lite jobbigt är det bara...

Jag vill till värmen, det är inte sådär lagom frestande när man ser Foki's bilder från Thailand...

Det börjar bli vinter..

Snart är det julafton.

Nu ska jag sluta snacka skit...

Xo Xo Rebecco


psst. allt detta skrev jag just för att undvika inlämningsuppgiften ytterligare några minuter.
jag säger ju det, jag har ingen självdisciplin ...




Haha ;)
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Jennie WAr som har datakunskap -.- bläää

HAHAHHAA fan va roligt att vakten sa till dig :P AHAHA Men fan vilket minne att ha en bild på dig på scenen innan surgubben kom och sabbade allt :p Hehe. Du är ball Becca!

2009-12-17 @ 08:34:00
URL: http://jenniekrig.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback