Mattiaz...

...aka "Ullareds-bögen" , är det bara jag som är kär ? ♥

Han verkar vara en sån jävla underbar rolig person.
Kollar endast på serien "Ullared" när han är med, mamma följer det slaviskt så hon säger till.
Han är med i dag och härmade Pippi med skyltdockan, och sjunger julsånger.

Underbar kille !
Ser du detta Mattiaz, hör av dig !

Lyssna på låten då, blir man inte danssugen eller ?!

Mattiaz - Skandalen "OH OH"



Borttagna klipp från hans video "Skandalen"


- - - - - - -  - -  - - -  - - - - - - - - - - -

Mattiaz ; "mamma betalar för jag har vart så snäll i år"

M's mamma; "puh"

M ; "jag sa ju det, nu gör du ju det"


HAHAHAHHAHAHAHHA
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback