typ, hej eller något?

Det var ett tag sedan man skrev att lite seriösare inlägg än videos och bilder (som säger mer än 1000 ord dock!)
 Men det händer inte så mycket här i min illa tråkiga vardag.
Den består av vakna-skola-plugg-sova.  Så, a det händer ingenting i princip.
Längtar till lovet, behöver lov! Räknar dagarna...
Om det ändå kunde bli 2011 snart så man kunde få ta studenten och sedan ett sabbatsår med resande och jobb sen "tillbaka" till högskola. Det låter väl bra? Visst låter Kreta som en fin semester med massa vänner?
Många bloggare (läs: BB och Kenza) tar ju studenten nu, och har så mycket pengar att de kan torka sig med dem.
Fyfan, jag är avundsjuk. Borde ej vara men dem är lixom en 91:a och en 90:a man kan inte låta bli att bli avundsjuk...

Påtalomnågotannat: Skall hem och käka sedan blir det dans, det är lycka det!
Men inte när man har ont i halsen och inte får ta ut sitt bästa - det suger...

Vi hörs, om sisådär några månader? Haha...

i know you love me, XoXo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: matilda

haha alltså jag bröt den för 5 år sen i somras och de är därifrån bilden är :p sen nu har jag haft problem med den i 3 år typ efter operationen för att allt blev inte 100 % så jag ska göra en till operation i maj :)

2009-03-23 @ 19:33:33
URL: http://donnastarlet.blogg.se/
Postat av: Em, 15 år och gravid med tvillingar.

Nej jag ska stava hennes namn "Adele" och sedan så får dom själva fatta att man säger Adeele. :P När hon är liten så kommer ju inte många läsa hennes namn och när hon blir stor så kan hon ju själv säga hur det ska vara :)



Gillar inte é!

2009-03-27 @ 20:53:28
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback