. . .

Bloggning vart dålig...
Inte vart vid datorn på flera dagar typ...

Så orkade inte ...

och orkar inte nu heller...

Lovet är över nu, dock är det bara 6 veckor kvar till jullovet!
Helt underbart... kommer gå snabbt :))

Tyvärr måste jag plugga nu första dagen, pluggade även igår då jag har prov på onsdag.
Och ímorgon ska jag in till Götet med klassen för att kolla på Trettondagsafton på teatern.
Blir nog kul... haha...


Känslor, känslor...
Finns dem?
Kommer de väckas till liv?
Lite känslor är inblandat, men inte mer med det.
Det är så nytt, så nytt.
Jag vet inte vad jag vill, men du vet vad du vill.
Bra att någon vet, men jag är inte redo - inte än!


Men nu ska jag sluta filosifera, har inte Filosofi A förrän nästa år!
Ska plugga lite Företagsekonomi A i stället :)

Vi hörs en annan dag!

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback