. . .

Vad är det för likhet mellan en snigel och Jonas Gardell?




- Båda suger Mark



höhö... ;)


- - - - - - - - - -

Jag och min bror hade en diskussion om något, kommer ej ihåg vad.
Men han sa att han var orolig, och att det betydde att man oroade sig, var rädd för något.
Och då kommer min farbror in i diskussionen och säger:
 - Nej? När man är orolig, är man inte rolig - alltså tråkig.

Jag är seg...
Jag gick ut från kontoret ner för trappar, och min bror förklarade skämtet jag börjar skratta, springer upp till han igen och säger NU fattade jag!

Fattar du skämtet?
Man är orolig, alltså  O R O L I G , ikke rolig ;)
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback