Jim Carrey

Min absoluta favoritskådis är Jim Carrey, ingen kan göra det han gör! ♥
Han är så unik som det bara går!
Ingen kommer någonsin kunna ersätta denna kille!
Han är helt sjukt bra i komedier och även i skräckfilmer.
Jag såg hans skräck/thriller "The Number 23" och den förföljde mig i flera veckor, jag blev helt störd av den!
Fick smått skäll av min mamma och min kompis, jag blev helt störd av den.
Jag letade efter "number 23" överallt, och jag hittade det och blev helt psyko.
Men ändå älskade jag filmen, för Jim Carrey var med i den!
Och hur galen är han inte i Yes Man? Och i Ace Ventura filmerna? Grinchen? och många många fler...

Man kan inte annat än att älska den killen :)
Och han var ändå hyfsat snygg för sin ålder (47år), men nu?
Nja, massa skägg och +25 kg...
Men hur snygg är inte hans fru Jenny McCarthy då? :))




Bilder lånade från HÄR

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback