Låt den rätte komma in


Denna vecka bjuder skolan oss på bio.

Min klass skall gå imorgon, alla ska vi se samma film.
Men tyvärr valde skolan Sveriges konstigaste, mest psykskadade film
- Låt den rätte komma in.

Den är helt absurd den filmen, jag förstår mig inte riktigt på den.
Min lärare bad oss sluta klaga hela tiden, men klart man klagar.
Skolan bjussar på bio, och så väljer dem den filmen - kan ju inte annat än klaga!

Men jag ska gå dit, och "plågas" i en och en halvtimme, det är ju ändå gratis!
Imorgon klockan 10 skall jag se den, så missar min sovmorgon till 12...

Men Torsdagen är ändå ganska soft.
Inga lektioner på hela dagen.
På morgonen åker vi in till Göteborg för att gå på en studentmässa,
och sen bjussar skolan för den som vill gå på Universeum (jag har en tendens att alltid säga Universum, haha...)
Och självklart tackar man ja!
Det är gratis , hehe, och jag har bara vart där en gång innan för typ 100 år sedan.

Och sen på fredag går jag till 12 och efter det ska jag vara modell åt min väninna som ska fotografera mig,
ute i kylan. brr men I love to be infront of the camera ;)

Och även nästa vecka ska jag på en modell sak i Göteborg, så himla kul!
Skulle kunna göra det på heltid ;)

Fredag kväll, klassfest hos en kompis:))
Lördag, plugga & må dåligt? HAHA
Söndag maybe släktkalas för mig min bror och min far.

Sen är det bara 4 veckor kvar till jullov :))

Sist jag "modellade" hos The Studio i Göteborg





Nu skall jag hoppa in i duschen, och plugga lite till.
För klockan 21 ikväll kommer en av favoritserierna Desperate Housewives!
Älskar den och Gossip Girl, 2 and ½ men, Vänner, Scrubs, The Simpsons, Family Guy, That's 70's Show, Top Model (om de räknas som en serie?) och kollar ibland på vissa serier :))
Tv-nörd? Javisst !


Xo Xo Rebecco

(gissa t.ex. vart jag fått Xo Xo ifrån? GossipGirl! )






Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback