Trettondagsafton...

...eller Twelfth Night som är original titeln.
William Shakespeare skrev den.

Igår var jag och såg den med skolan.
Och den var så rolig, skrattade så jag grät många gånger!
Trodde jag aldrig, men den var så rolig!
Skulle lätt kunna tänka mig att gå på den en gång till!

Och det var en kille (Orsino i teatern) som jag kände igen, men visste ej från vart!
Men efter teatern sa en kompis att det var polisen i Tsatsiki - Vänner för alltid !
Eric Ericson heter han (fyndigt namn...) , lite kul faktiskt :))

Vill man se trailer från teatern kan du klicka HÄR

Har även sett filmen, och även den var bra!

Det är riktigt kul att teatra eller vad man säger.
Jag tycker det är kul att få spela en annan person och leva ut som en annan.
men jag skulle vilja gå någon teater estet linje, vill ej jobba som det.
Men skulle man någon gång få ett erbjudande, why not lixom - det är kul!

 

Skulle du bli sugen på att boka, så klicka HÄR :)



Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback