Universum

I torsdags vad min klass plus massa andra klassen på Studentmässan på Svenska Mässan i Göteborg.
Det var ju sådär lagom tråkigt, vill bli tandläkare men fanns ingen skola med det så kunde inte prata med någon om det.
Men den bästa där var ju lätt Barutbildningen, haha..
Ska anmäla mig till deras tävling, kan vinna en barutbildning (kostar 11900kr, ingår utbildning + resa utomlands)
Ba för lite skoj så där :))

Sen gick vi till Universum, förlåt Universeum ;)
Där vart det lite roligare.
Jag fick besöka Universum, klappa rockor, se min framtid och vara med i TV :))
Mycket händelserik dag ..

Se själva :







Det var roligt, och tiden gick fort :))

Fredagen ;

Fick fixa håret och sminka mig (sminkar mig inte i skolan, orkar inte... varför göra det? Se på alla 12 åringar som gör det redan? Då lekte jag lixom fortfarande med Barbies? Nog om det nu...)
För min kompis skulle fotografera mig och min hund lite grann, nyfiken på hur bilderna blev :))


Sådär lite extra fin för en gångs skull :)


Lördag kväll, vart vaken i 12 h nu..
Vart trött sen jag vaknat, men inte orkat gå lägga mig....
Bara suttit här och degat..


Förresten, ÄNTLIGEN är Rabih och Eddie ute ur Idol, wihuuuu!!!


Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: ~ Vendela ~

Håller med till 100% om Rabih & Eddie,nu blir det svårare...

2009-11-16 @ 09:08:29
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback