Vem var det som kasta ?

HAHAHAHA vissa reklamer är så roliga va :P
Älskar Burger King senaste reklam - Shaaaame on you !!
Och nu Comhem's nyaste - Vem vare, vem vare som kasta ?!

På Facebook skriver alla  i sin status "Vem var det som kasta?"
Och som vanligt fattade jag ingenting, hade inte sett reklamen.
Så min vän viktoria visade mig den förut, HAHAHA...
Hade bara sett originalet innan, killen vart ju helt störd haha...

Några få klipp i videon kände man igen, men många kände jag inte igen?
Haha, men dem är roliga ändå de där Judit och Judit haha..

VEM VARE.... VEM VARE SOM KAASTA ???!!




Här  är originalkillen, "Skogsturken"
0.26 Säger han det, hihi...



"Vad ska jag göra med min fucking skjortaa, VA?"

Ehmm, jag vet inte? TVÄTTA MAYBE, pucko...

"Den som har kastat ska få stryk!!"

Jo men han träffade säkert med mening på lilla skogsturken...
Herrejävlar, ORKA BRY SIG så...

Se båda klipp, de är sevärda, haha...
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: caroliine (: ♥

HAHAHAH jag skrattar lika mkt varje gång jag ser den reklamen :P

2009-11-17 @ 14:24:27
URL: http://yeahcarro.blogg.se/
Postat av: Madicken

HAHHAH love them!

2009-11-17 @ 16:19:01
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback