worthless...

Åkte till bion imorse, och 10 startade den.
och under tiden får jag ett sms av en tjej som säger att jag inte har företagsekonomi.
Det är de enda jag har på onsdagar, A och B kursen...
Läraren var hemma pga sjukt barn, andra dagen i rad!
Så det var ju bara att ta sig till mina föräldrar vid 12, woho..
Lunchade med dem, sen hem och suttit vid datorn sen dess - shame on me!
Och pratat massa i telefon, hihi..

Sååå onödigt att gå till skolan, kunde fått sovmorgon...
Men faktiskt så var "Låt den rätte komma in" bättre denna gång än sist jag kollade på den.
bara liite bättre! :)

Imorgon inga lektioner, ska ju in till Götet :))

och fredag, klassfesten är inställd.
Men skall nog vara med en kompis istället :)

Om 2 timmar exakt skall jag dansa :))
Hoppas jag är mer peppad än förra veckan, det var katastrof.
Aldrig hatat att dansa så mycket i mitt liv som jag gjorde då !
Min kropp och hjärna ville helt olika saker, men hoppas det är bättre idag!

Vi hörs!!

Xo Xo Rebecco


Förresten, såhär skulle min kompis och mitt barn se ut (okej, vet att två tjejer ej kan para sig...)
HAHAH , sötnos :')



Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback