14 Oktober 2009


Idag fyller min farmor 76 år, min gamla klasskompis fyller 17 år,
min kompis lillebror fyller 4 år osvosv..
Och imorgon fyller en annan kompis 20år (i think?!)
Det är väldigt många som fyller år i Oktober, don't you think?
I min släkt är det säkert 5 personer, vi är inte många...

Vaknade imorse vid 8 av att min kompis kom in, hon behövde bara öppna dörren och jag vaknade.
Vaknar ganska lätt har jag märkt, haha ...
Av henne fick jag en fin klänning, kan visa en bild senare.
Fin att ha till nyår eller något, nu vad man ska göra?

Idag har jag sovmorgon till 12, väldigt skönt!
Och sen f y r a   t i m m a r  f ö r e t a g s e k o n o m i  - både A och B kursen !

På tal om något annat, sitter och tittar på grannens träd.
Löven faller till marken hela tiden, de bara dör...
SÅ TRÅKIGT....
Och det är frost ute.. och tydligen snöade det liiite igår hos min kompis...
Fyfan, det är ju bara oktober??


Men nu ska jag käka något, och sedan bär det av till skolan...

Hörs sen!

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback