2009/2010

Förresten, man säger ju alltid att det är år NOLL NIO, (=09/2009)
Men nästa år? Säger man bara TIO då eller NOLL TIO ?
Haha. jag och min lilla farmor pratade om detta... Vi vill säga Noll Tio :p

Aja, det var inte det jag tänkte skriva.
Tänkte visa mina snygga skolkort.

Först har vi min klass, täckt för alla utom mig då jag ej vill hänga ut dem!

Jag går samhällsvetenskapligaprogrammet år två :)



Psst.. 3 personer saknas också...



Bilden till vänster (mörkt hår) var i ettan, 2008/2009
Bilden till höger (rött hår) är nu i tvåan 2009/2010

Blev verkligen snyggare på detta kort.

Men om man jämför mina enskillda kort, så var jag snyggare förra året än detta.
Aja, man kan inte alltid bli nöjd :))

Jag och lillebror :))


Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback