BajaMaja... och SpyLucas

HAHAHHAHA

Mamma var ute och gick med hundarna förut och när hon kom in sa hon att Maja hade rullat sig i hundbajs(/hästbajs?)
Så det springer runt en bajskorv här nu, luktar skit gör hon..

En riktig BajaMaja:))



ÅHHHH...
Nu spydde Lucas riktigt rejält.
FYFAN vilken hög!
Han har aldrig spytt såhär mycket?



Vill att ni också ska få bli äcklade..
Och jag bad min bror ta upp det han ba "ÄR DU DUM ELLER?"
Ehmm nej? Någon måste ju göra det.
Gissa vem?
Jo jag, och det var ingen höjdare må jag säga....

Förresten, ser ni vad formen på spyhögen liknar?
HAHA jag och min illa låga humor :))
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback