Friday, Saturday and Sunday

HAHA pinsamt, var tvungen att kolla upp så att "Sunday" faktiskt stavades så.
Skriver så sällan ner veckodagarna på engelska, en annan pinsam sak är att jag kan inte klockan på engelska.
Visst, kan "halft past three" dvs "halv fyra", eller? nu blev jag ju fan osäker? Haha...
Ojoj, får visst öka på mina engelska kunskaper, ska ju till London nästa år med Engelska C klassen i skolan :))
Och där ska vi praktisera i två veckor, och bo på vandrarhem och så - blir nog nice !!

Menmen..
Igår var jag med min barndomsvän Eve , mycket trevligt.
Åt godis, kikade Idol (äntligenåktekråkanut...) och pratade natten lång
Åkte hem med min frusna moppe vid 3, stupade i säng och sov till 12...

Och idag var jag och moder min i Borås och shoppade lite.
Jag körde dit och hem, great :))
Jag fick köpt lite grejor, speciellt en fin MÖSSA från Gina =D
i'm in love

Min pappa fyller år idag, så ätit massa gott men onyttigt här hemma och kollat på The Proposal, rolig :)

Imorgon kalas för min mosters gubbe.
Träffa min morfar jag inte träffat sen i maj, juni?
Han har vart i Kroatien, han kommer därifrån och har lägenhet där.

Och sedan, plugga...
Sen skola igen...
Usch...,usch...


Så.. det vart min roliga helg.. trevligt,trevligt...
Ska nog hoppa i säng snart, riktigt trött!

Men hoppas ni haft en fin helg :))

Xo Xo Rebecco


Förresten...
HÖHÖ.
idag i Borås såg jag väärsta wannabe brats killar..
hujhuj.. men snygga var de, haha.
Tvungen att smygfota lite, men blev misslyckat haha..
Och alla dessa Partille Johnny's har dragit sig till Borås nu..
Hur snyggt är det på en skala då?







Jättesnyggt..jättesnyggt..
speciellt med mysbyxor från InterSport och InterSport sockar och Lacoste skor.. mumms...






 min mössa ♥

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback