H e m s k t !

Hittade ett videoklipp på Stina-Lee's blogg och fyfan vad hemskt.
Jag rös genom hela kroppen och ville bara slänga mig efter vagnen.

Citerat av Stina-Lee:

"En mamma står på perrongen. Hon släpper för ett ögonblick barnvagnen med hennes lilla son i, som så sakteliga börjar rulla ifrån henne. När hon upptäcker vad som håller på att hända är det för sent, hon snubblar till när hon sträcker sig efter vagnen som faller ut över spåret - Och omedelbart körs över av ett tåg!"

Hände igår eftermiddag i Melbourne.


Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: vendela

Tack!

Jag skickade till Kan Dee's mail.;P

2009-10-17 @ 18:17:22
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback