Dålig dag...

Först matteprov idag, gick ju inte bra.
Känner mig helt värdelös i matematik, usch..
Sen fick jag tillbaka mitt Företagekonomi A prov från förra veckan.
Ett G, varken minus eller plus.. jag blir inte glad...blir förbannad...
vill inte ha G, en tjej sa "men det är ju bra?" NEJ, för MIG är det INTE det!
Och att en kompis fick ALLA rätt gjorde ju inte saken bättre, känner mig ännu mer värdelös.
VET att man ska inte jämföra sig med alla andra, MEN JAG GÖR DET...

Och när jag kommer hem, går jag ut med hundarna hämtar posten och ser att det ligger ett paket där i - WIHU!
Mitt plagg från KanDee hade kommit!
Jag gick raskt tillabaka till huset slet av mig min tröja och rev upp paketet och där i låg ett ett vitt linne med Citty på!
Bilden är riktigt fräck, men vet inte riktigt vem Citty är (vet bara att hon är kompis med Kenza),
men det blir till att köpa det jag verkligen ville ha :))
Tack tack Sandra/KanDee !



Men nu måste jag återigen plugga, har prov imorgon - Företagsekonomi B!
och att jag har ont i huvudet (som alltid) gör inte saken bättre :(
Men ska ta och lyssna på Mozart samtidigt.
Min 20 åriga morbror sa att inlärlingsförmågan blir bättre av att lyssna på Mozart.
Så ska testa detta! Återkommer med resultat :))

Ha en fin tisdag.
Och förresten,
D E S P E R A T E  H O U S E W I V E S  H A R  S Ä S O N G S P R E M I Ä R  I D A G ! ! ! ! !
wOHOO =D

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Fan vad bra ;D Känner mig hedrad!

2009-10-06 @ 16:13:59
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag? / fröken bitterfitta

2009-10-06 @ 16:14:00
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback