JAG VANN!!

jag vinner ALDRIG någonting!
Men jag var ju med och tävlade om ett plagg från Kan Dee Shop.
OCH J A G  V A N N =D
Jag och nio andra vann ett plagg från henne !
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
kan inte med ord beskriva hur GLAD jag är.
jag har hoppat runt och skrattat, pussat och kramat sönder min hund.
Ä r  h e l t  e x t a s ! ! ! ! ! ! !


men HÄR  är länken till inlägget + de andra vinnarnas bloggar :))


Hennes teckningar är helt sinnessjukt cepebra verkligen!
Jag har min favorit, den heter "Sexy".
Tyvärr så har hon ej planer på att trycka upp det motivet igen.
F A N att jag ej såg hennes blogg för 1 månad sen, då hade linnet suttit på mig nu!
Aja, man kan inte få allt man vill ha :))

Sexy by Kan Dee med sjävlaste Kan Dee

Bilden lånade jag från Kan Dee's blogg som du hittar HÄR

Ska se till att ta en riktigt snygg bild när jag får hem mitt klädesplagg från Kan Dee Shop!

Ha en trevlig lördagskväll Leute, min kväll är gjord just nu :))

Xo Xo Rebecco


Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Jennie du vet vem :)

Fan va roligt att du vann verkligen!! :) Shit va roligt!!! :) Det linnet var skit snyggt btw :)!!

2009-11-03 @ 20:19:13

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback