Jul. Redan?


Det är 27 Oktober och som ni alla säkert redan märkt finns det pepparkakor,
julmust och massa julsaker att köpa i matvaruaffärerna, IKEA och massa andra affärer..
Jag tycker inte att detta är okej..
Tar det verkligen så himla lång tid att köpa lite julpynt?
Man har ju typ allt redan sen åren innan?

Man blir ju lurad.
Man går in i affären och tänker "Oj shit, är det redan jul snart?! Nej, det är bara oktober!"

Jag och mamma har kommit överrens om att inte köpa något förrän i December.
Julmust tillhör JULEN som är i DECEMBER!

Fast å andra sidan har ju snön redan varit här, det var inte kul...
Snön ska ligga fint på marken runt jul och nyår :))

Bara jag som bojkottar julsakerna nu innan december?

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Roshanna:)

Haha om man köper pepparkakor och sånt nu tar de ju slut innan julen:P fast man kan ju köpa mer men ändå, det är långt kvar till jul.



sv: Aa, hon är jättesöt^^<3

2009-10-27 @ 18:51:24
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback