KanDeeShop.se

KanDeeKanDeeKanDee!

C A N ' T  G E T  E N O U G H  O F  K A N   D E E  ! ! ! !

Jag kommer köpa någon/några tishor av henne - for shore!
Och såg nu att hon hade ytterligare en tävling på hennes blogg/shop!
SJÄVLKLART är jag med och tävlar!!

Hade vart helt underbart att vinna igen!
Denna gång kan man tävla om :
1 tisha i small, 1 långärmad tisha i medium, 1 linne i L och 1 Linne i XL.

Jag tävlar om detta SNYGGA linne:


Och jag vann ju härromdagen detta:



I'll be unique when i wear this, cuz' you can't buy it - haha =D


Men vill du också vara med och tävla ?(fast inte om det linnet jag vill ha ^^)

Så går du in på KanDee's webshop  ! =D
Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: wendi!

Hon är så himla bäst,synd att hon inte fick pris i BlogAwards...

2009-10-19 @ 10:19:27
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback