METRO Photo Challenge

Jag fick ett tips av min morbror att jag borde anmäla mig till en foto-tävling som vistats på tv-reklamen.

Och sa att det var något med METRO, och jag gick in och kikade.

Blev medlem, och gick med i tävlingen.

Vore kul om du kikade in och kommenterade :))




Även på den sidan heter jag "rebecco" , sök på det där jag ringat in på bilden och tryck "sök foton".
Länken till sidan finner du HÄR.

Hade vart kul att komma i toppen, fota är så himla kul.
Och skulle inte vart fel att vinna en kamera!
Jag har själv inte råd med en snygg systemkamera :((

Men det kommer bättre tider, i hope.
På tal om något annat, Kenza köpte en lgnhet för 1.8 mille, hon behövde säkert inte ens ta lån...
Hon är ETT ÅR äldre än mig, ETT ÅR..... jag har inte ens råd med 500 kr's jeans ...typ....
Nejnej, jag är inte avundsjuk, nejnej... haha...........
Och så lite mer punkter..................................
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback