Stökigt...

Igår började jag STORRENSA mitt rum..
Mindre lyckat, blev inte glad när jag hittade hur mycket skit som helst.
Rensade alla mina Frida/Okej/VeckoRevyn/Klick tidningar, från 2001, du kan ju bara ana hur många det var...

Men jag ska ta bort allt i mitt rum förutom sängen och ändra om.
Inte byta tapet, men ändra möblerna.
Ska shoppa möbler med mamma någon dag nu på lovet.
HATAR att kolla i inredningsaffärer, menmen...

Dammigt?
Det där är bara äckligt...

 

Usch... men snart är det SNYGGT!
Bara att se framåt, haha.
Maja ville vara med och springa runt och bita och nosa på allt, sötnos :))


Igår hade jag på mig mitt nya KanDee tisha!
Såg att Foki hade på sig en exakt likadan, just igår - haha :))


Jag köpte en tröja till, men fick fel så ska skicka tillbaka och få den rätta :)


På måndag släpps Tokio Hotel biljetterna!!!!
Jag och Sandra ska gå (vi gick även på Britney Spears i somras tillsammans!)
Woho :D



Igår började jag hosta en del, och idag gick det till slemhosta.
och hade 38 graders feber imorse, sprängade huvudvärk och mådde allmänt kasst.
Men nu har jag ingen feber, mår bra  - bara lite hosta?!
Och är allmänt känslig så började gråta, orkar ej mer vara sjuk..

Ikväll ska ju jag parta, kan ju ej vara sjuk då + det är lov nu!

Men nu blev det mycket blandat i detta inlägg.

Ska dra mig tillbaka nu, vi hörs en annan gång.

Xo Xo Rebecco


Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback