Svininfluensan

Aldrig i hela mitt liv att jag tänker ta vaccinet mot svininfluensan...
A L D R I G
Så jävla många gånger jag läst om folk som har dött, fått svåra sjukdomar och vissa sjukdomar som ej går bort. Det enda som är positivt att det KANSKE botar influensan liite..
Men jag vägrar...
I skolan fick vi en förfrågan och vi ville göra det, och jag sa nej.

För hur stor är chansen att man får svininfluensan då?

Nej, jag är inte egoistisk som inte tar sprutan och kan bli en smittobärare.
Jag gör vad jag vill, precís som alla andra.
De som vill ta den, gör det.
Men jag tänker verkligen inte...

Och speciellt inte nu när jag gick in på Kenzas blogg och hittade ett videoklipp med en 25 årig tjej som tog sprutan och nu är hela hennes liv typ "förstört"

"Hejaklacksledaren Desiree Jennings vaccinerades mot influensan den 23 augusti.
Tio dagar senare började hennes helvete.
I dag kan hon inte längre ta sig fram normalt – utan kan bara gå baklänges
."

Skrev Aftonbladet idag 26/10 (finns mer att läsa på artikeln på länken).

Här är en video :




Så, är du fortfarande lika sugen på att ta vaccinet?
Visst, det är "bara" en på miljonen att få just den sjukdomen (dystoni) 
Desiree Jennings fick, men chansen finns!


Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Det var min pappa som köpte så många xD Han sa att vi kunde sälja dem om vi inte behövde dem sen xD

2009-10-26 @ 17:08:00
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback