T O K I O H O T E L

Den 5 mars 2010 - då jävlar smäller det!!!
19.30
Scandinavium i Göteborg!


Kan knappt bärga mig!
Vaknade halv nio (hade glömt ställa om min klocka på väggen så klockan stod på halv 10 - gissa paniken!!)
och startade datorn och vilken inloggningskö :o
Men fick ändå ganska bra platser!
Hoppas bara att dem inte öppnar fler sektioner !




Förresten, har Bill gått över gränsen?
Jag tycker det är INGET fel med smink på killarna, men högklackade skor?
Cowboyboots är heelt okej, men dessa? njaa

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

GUD SÅ KUL ATT DU FICK BILJETTER! :D <3

2009-10-26 @ 11:14:44
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Tina

HELVETE vad smal han e pojken!! :O

2009-10-26 @ 18:58:10
Postat av: camilla

yesssssssssssssssssss;D

2009-10-26 @ 19:16:24
URL: http://camillasoyland.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback