U n d e r b a r d a g !

Tro det eller ej, men idag var fan denna dagen riktigt bra!

Dagen började med ett omprov i matte B (sa ju att jag skulle faila...)
Och fick reda på att jag fick VG+ på det (kan ej få MVG på omprov, skulle nog fått det annars?)
Hur jävla underbart som helst!

Och sen, går jag in på Kenzas blogg och ser att Tokio Hotel kommer till Sverige!
Går in på tokiohotelfans.se ' s forumsida och ser att dem kommer hit Mars 2010.
GÖTEBORG (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) den 5 Mars
Och Stockholm den 4 Mars.


LÄTT SOM FÄTT att jag ska gå , speciellt i göteborg så slipper jag ta ledigt från skolan.
H U R  J Ä V L  A  U N D E R B A R T  S O M  H E L S T !
Fyfan vad jag glad jag blev!
Nu ska jag bara övertala en tjej att hänka på, haha...
Men hon är ju sönderkåtad (ursäkta..) på Tom Kaulitz *vem är inte det?*

Och sen när jag kommer hem ligger den underbara skolkatalogen i brevlådan,
öppnar. spänd som satan..
Blev lite missnöjd med min egna lilla bild, men den va inte jätteful.
och ser sen klassfotot - hur snygg var inte jag där då???
Och min och lillebrors syskonbild, jättteesnyggt!

Fan, är aldrig nöjd med sånna bilder annars, woho!

Så denna dagen har vart bra!
Plus att det är dans om 50 minuter!! =D

Men.. tyvärr måste jag plugga också, fattar ej hur jag ska hinna klart med denna engelska inlämning tills imon?
Fyskäms på dig rebecca....

Men vi hörs imorgon :))

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback