Ursäkta...

... jag är inte som alla andra och tycker det är kul att blogga femtioelva gånger per dag.
Jag har inte orken, tiden eller bra dator/internet nog...

Internet har strulat hemma hos oss, eller det gör det fortfarande.
Men i min lillebrors rum där det finns en bärbar med internet sitter jag vid just nu..

Så bloggandet är sämst som ni märkt .
Men lägger upp när det känns värt att skriva något än att skriva

"Eh, hej. Läget? Hörs.."

Nu kommer min bror...
han sa "what the fuck are you fucking doing" och drog igen dataskärmen, haha...

Men låter bilderna nedan tala:

"Fan skrattar du åt?"

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback