Vilken egokick !

Idag fick jag mitt första MVG på ett prov (under gymnasietiden, går år 2), det var i Företagsekonomi B.
Det förgyllde hela min dag - literally !
Man blev så glad, man kände sig så duktig!
Och, tänk då om jag skulle få VG eller MVG på varenda prov?
Varför inte försöka satsa? Det är aldrig för sent har jag hört.
Men , som sagt är det lättare sagt än gjort...
M å s t e  h i t t a  m o t i v a t i o n e n .

Min?
Bli tandläkare :))
Få betyg, kunna utbilda mig till det jag vill bli och leva ett bra liv med ett bra jobb!

Och något annat som förgyller min dag, våran söta lilla hund Maja!
Hon är ju så söt att man smälter...
Hon är så &=&@(.)"=% jobbig ibland , men hon är som en liten björn ♥
Kolla bara :





njku888888887

//Maja..
Haha hon sitter just nu på skrivbordet.
Hon gnällde och kände sig ensam på golvet, så hon vandrade över tangentbordet,
satte sig reste sig upp och såg att hon hade en gul post-it-lapp på rumpan, HAHA!
På den bilden med två hundar - det det Maja och våran andra hund Lucas (samma ras)
Och den sista är det Maja och hennes två syskon (hade ett till, men var redan sålt när vi hälsade på)
Och jag blev förälskad i de två andra, Maja gav blanka fan in mig haha.
Det är hon som står upp på bilden, hon ville till sin mamma.
Men, det blev den hunden. För den ena var tingad och den andra hade navelbrock (som Lucas, we don't like it)
Så, pengarna i handen och vi åkte hem med en hund rikare :))

Men, om jag nu vill ha bättre betyg, bör jag sätta igång och plugga lite.

ha en fin dag :))
Imorgon skall jag göra en, två - tre roliga saker med familj + släkt :))
Berättar om det på Tordag.

Xo Xo Rebecco
Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback