VILKEN JÄVLA SMÄLL !!

Är det bara här i en bit runt om Göteborg som det åskar eller?
Shit, vilken smäll och vilken blixt!
usch, jag ryser...
ALLTID hatat åskan... tål den inte...
Blir jättenervös jämt när det åskar, tror alltid att jag ska drabbas.
Svårt för att sitta vid fönster, tv, dator, eluttag, telefon allt möjligt när det åskar mycket.
Har hittat ett hörn här inne i huset som åskan ej kan skada mig ^^ HAHA

Har ingen lust att åka ut med min moppe sen till dansen, börjar 20.15...
Får väl hoppas regnet och åskan är över då :))

Idag hade jag mitt nya fina linne på mig :))
Är så nöjdnöjd , mannen är jättenöjd =D
Nästa vecka kommer det in nya motiv, ska ta mig ett strög på kandeeshop.se då =D



Men ha en fortsatt fin dag :))

Xo Xo Rebecco

Xo Xo Rebecco

Kommentarer

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback