Beautiful day,

Ledig från skolan och solen skiner ute, bättre kan det inte bli!

Ikväll ska jag mysa med min bästa killkompis, som jag inte träffat på ett tag (typ 1v...)
Och imorgon och söndag blir det jobb, känns bra!


Så ut med er och sola, man vet aldrig när regnet kommer eller att askan tar över himlen!
Askan från island alltså...
Tur att jag inte skulle flyga någonstans!
L i d e r  m e d  e r  s o m  s k u l l e  d e t !

Ska nu äta frukost!

Puss

--------------------
Jaha, här på min mammas kontorsdator på jobbet funkar det att ladda upp bilder.
Det är mitt internet hemma som krånglar...

Xo Xo Rebecco

Kommentarer
Postat av: idda

ja det har jag med, har egentligen 40 men de här skorna är rätt stora för att vara 39 så jag kunde ha de :P hehe

2010-04-16 @ 14:47:55
URL: http://ajdiho.blogg.se/
Postat av: denise♥

hihi!:D

himla mysig blogg:D

2010-04-16 @ 15:03:45
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera här:
(Kommentarer som anses som taskig raderas, så tänk innan du skriver!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback